Saturday, November 6, 2010

kebahagiaan.

kebahagiaan memang sentiasa ada di mana-mana tatkala kita dalam kesedihan. kalaupun secara logiknya agak sukar untuk ketawa apabila bersedih, percayalah, kesedihan tidak pernah kekal lama. hakikatnya, Tuhan lebih mengetahui isi hatimu dan memberikan ujian hanya pada yang mampu.


aku tak tahu kenape intro aku pasal kebahagiaan. mungkin salah satu hari pada ketika ini adalah hari paling bahagia bagi  aku. sampai diari yang berminggu tak berusik pun aku sempat tulis. :)


cuma ada satu cerita tentang kawan, hurm kawan ke patut dipanggil kalau perilaku tak langsung menunjukkan kawan. lebih kepada perangai yang susah nak dijangkakan. aku sudah masak dengan perangai beliau yang suka membuat andaian dan telahan dan oleh kerana sikap buruk beliau tersebut membuatkan ramai yang terasa hati. sudah dapat menjangkakan apa yang terjadi dalam satu-satu situasi, aku mengharapkan agar dia sedar bahawa kami tidak selesa berkawan dengan manusia berperangai sebegitu. 

come on, please be more sensitive, its too common sense that you should barely understand. why on this earth need you to be this way towards all you close buddies especially the one who close to you right now. I even don't bother after you once trapped me, but since it had happened to your roommate, what did you think of? proud to say that you can handle anything and can answer every single perception of others????

i was so not in the mood after a while. Yes you, just wait, when we reach our limit. where anger and frustration meet, you no longer safe in your mode. Just an introduction of being aware. Please..


anis-me-nana

we always be a good/close friends wherever we where. i hope it stay the same like we did before.


No comments:

Post a Comment