Saturday, October 9, 2010

Kasih Sayang

Hai.
sudah 3 stage aku lalui semalam, dan petangnya terus aku dapat keputusan. Aku sedikit kecewa kerana kemampuan aku tidak setanding yang lain. tiada rezeki mungkin. dalam hati, Tuhan lebih mengetahui. tapi dalam seminggu ni memang terasa kepenatan, tidur malam pun tak lena. bila kali ini aku merasakan rejection, ohh Tuhan, memang pedih untuk diterima. terpaksa melepaskan Schlumberger berlalu pergi.

bulan-bulan terakhir menjadi pelajar tahun akhir sangat stressful. serius aku katakan. semua orang pun akan melalui benda yang sama. kerja banyak yang terbengkalai. aku langsung tak susun satu apa pun untuk siapkan semua kerja. yang penting siap. sebab banyak la perkara penting selain assignment yang harus aku fikirkan.

semalam juga;
seperti biasa memang rutin untuk aku dan dia call. tapi malam tadi lambat dari biasa sebab aku ade tugas khas di luar. :)
dan perbualan semalam lebih menyentuh jiwa. pengalaman aku bercinta dengan yang sebelumnya berbeza dengan apa yang aku alami kali ni. Dia lebih memahami jiwa aku. Perbezaan umur yang ketara antara aku dan dia menyebabkan dia lebih memahami wanita dari yang lain. Walaupun dulu aku kenal dia, cara dia meluahkan kasih sayangnya sangat berbeza dan aku betul-betul merasainya. Kami jauh. Dia bekerja dan aku masih belajar. Perancangan kami untuk bersama pada tahun depan. Aku harap ibu bapa aku menerimanya. Susah untuk aku nyatakan, aku tahu kami akan bersama sampai bila-bila..

Dan disebabkan itu mungkin Tuhan tidak izinkan aku lepas stage 3 interview tersebut. kalau tak, aku terpaksa bekerja di luar negara selama beberapa tahun dan berjauhan lagi dengannya. kalau dia dah 33, bila kami dapat berkahwin?

No comments:

Post a Comment